Cookie- og privatlivspolitik

BestyrelsesInstituttet gør en stor indsats for at beskytte brugerne af vores website og de tilknyttede subdomæner. I det følgende kan du læse om, hvordan vi indhenter oplysninger, og om hvordan vi anvender og behandler disse oplysninger.

Når du besøger BestyrelsesInstituttet.dk, modtager du en cookie. Der er ingen personlige oplysninger i cookierne, hverken din e-mailadresse, dit bruger-id eller andre oplysninger. Vi bruger bl.a. cookies til at sikre, at du ikke får vist de samme bannere igen og igen, til at tilpasse vores website efter dine interesser, til at føre demografiske og brugerrelaterede statistikker og til at gemme dit password, så du slipper for at skrive det, hver gang du ønsker at logge på BestyrelsesInstituttet.dk.

En cookie har en udløbsdato, det vil sige, at den på et bestemt tidspunkt automatisk bliver slettet fra din computer. Cookies levetid kan variere, alt efter hvad de enkelte udbydere har sat dem til. Nogle cookies forsvinder, så snart du lukker browservinduet, mens andre kan eksistere i flere år. De fleste udbydere anvender 12 eller 24 måneders levetid på deres annonce-, statistik- og indholdsrelaterede cookies. Bemærk, at levetiden forlænges efter hvert besøg. Du kan til enhver tid selv slette cookies på din computer. Se vejledningen her.

Ønsker du ikke at modtage cookies, kan du se mere her, hvor en vejledning er tilgængelig for, hvordan du undgår at modtage cookies og sletter de cookies, der allerede ligger på din harddisk.

Tredjepartscookies
BestyrelsesInstituttet.dk bruger en række tredjepartsservices. Disse services bruger i nogle tilfælde også cookies. Du kan læse mere om, hvordan du sætter din browser op til at afvise tredjepartscookies her.

Derudover bruges tredjepartscookies til at lave statistik på dine besøg på BestyrelsesInstituttet.dk. Her bruger vi cookies til at vide, hvilke sider du besøger, og hvor lang tid du er på dem. Vi benytter os af Google Analytics til dette formål.
Når der sendes statistikdata til Google, medsendes ingen personfølsomme oplysninger som f.eks. cpr-nr. IP-adresse, navn, adresse el.lign. I stedet sendes normale trafikdata som f.eks. tidspunkt, samt hvilken side man er på. Google har tilkendegivet at man ikke udleverer information om IP-adresser i Danmark, idet dette er ulovligt.

IP-adresse
Vi bruger din IP-adresse til at diagnosticere problemer på vores servere og til administration af vores website. Derudover bruger vi den til at skaffe os et overblik over vores brugeres geografiske sammensætning og til at udforme tilbud til potentielle virksomhedskunder.

Øvrige informationer for besøgende
BestyrelsesInstituttets kunder kan vælge at sende os deres navn og e-mailadresse, således at vi kan komme i kontakt med dem, hvis det skulle blive nødvendigt. Deltagerne i vores konkurrencer bliver bedt om at opgive en måde, vi kan kontakte dem på, så vi kan få fat i de heldige vindere. Man kan naturligvis undlade at give os sin adresse, hvis man ikke ønsker at modtage vores nyhedsbreve eller ikke ønsker at deltage i vores konkurrencer.

På BestyrelsesInstituttet.dk findes links til andre websites. BestyrelsesInstituttet påtager sig intet ansvar for de pågældende sites’ beskyttelse af brugerne eller for indholdet på de pågældende sites, og vi udveksler ingen information med dem eller andre sites.

BestyrelsesInstituttet.dk videregiver eller sælger under ingen omstændigheder oplysninger om brugerne, hvis disse oplysninger kan forbindes med identificerbare individer.

Logfiler og anden standardinformation bliver heller ikke videregivet til tredjemand. Loginformation bruges udelukkende til statistiske og planlægningsmæssige formål.

Informationer om kunder gemmes i op til fem år. Dette gælder også data indsamlet via onlinekøb på BestyrelsesInstituttet.dk.

BestyrelsesInstituttet beskytter aktivt mod eventuelle forsøg på at destruere, misbruge eller ændre i den information, der er under vores kontrol.

Hvis man ikke længere ønsker sine personlige oplysninger opbevaret, eller ønsker man at ændre eller opdatere personlige oplysninger gemt hos BestyrelsesInstituttet, kan man sende en e-mail til info@BestyrelsesInstituttet.dk,  eller ringe til 40 19 72 14.

Som registreret har du altid adgang til indsigt i de oplysninger, vi har registreret om dig, samt mulighed for at gøre indsigelse mod registeringen, jf. persondataloven.

Adgang til data
Adgangen til alle registrerede data på BestyrelsesInstituttet.dk er begrænset til medarbejdere på BestyrelsesInstituttet.

Brugernes personlige passwords gemmes i krypteret format, ligesom al elektronisk køb og salg, herunder udveksling af kreditkortoplysninger sker gennem en krypteret forbindelse.